لکه غذا و نوشیدنی

چگونه لکه‌های مایونز را پاک کنیم؟

پاک کردن لکه سس مایونز

پاک کردن لکه سس مایونز

لکه‌های مایونز به هیچ وجه شوخی نیستند. آن ها برای مدتی طولانی بقایای چسبناکی بر روی لباس بر جای می‌گذارند که پاک کردن آن‌ها،‌ مأموریتی غیر ممکن به نظر می‌آید. در این مقاله می خواهیم نحوه پاک کردن لکه سس مایونز را آموزش دهیم و در ادامه درباره نحوه خرید مایع لباسشوییراپیدو و استفاده از آن برای پاک کردن لکه سس مایونز صحبت می کنیم.

خوشبختانه، فقط یک پیمانه از راپیدو و این راهکارهای ساده کمک می‌کند که با لکه‌های مایونز خداحافظی کنید.

گام های پاک کردن لکه سس مایونز

گام 1 : قبل از شستن

یک سطل یا کاسه را برای ساخت محلول شست و شو بردارید و محلول خود را از طریق افزودن یک اونس یا 1/5 قاشق غذاخوری مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو به ازای هر یک گالن آب گرم درست کنید. اجازه دهید لباس 5 دقیقه در داخل محلول غوطه ور شود. برای این که لباس کاملاً در محلول غوطه ور شود آن را با یک حوله سفید سنگین نمایید.

گام 2 : مقدار

برای آن که مطمئن شوید که مقدار مناسبی را استفاده می‌کنید می‌توانید از درب بطری توربوکلین استفاده کنید. آن را با مقدار مناسبی از شوینده پر کنید و اگر ماشین لباسشویی نسل جدید دارید، شوینده را به درون مخزن مواد شوینده بریزید و اگر ماشین لباس‌شویی نسل جدید ندارید،  قبل از ریختن لباس‌ها به درون ماشین لباس‌شویی، مایع شوینده را مستقیماً به محل ریختن لباس‌ها بریزید.

گام 3 : پر کردن

بدون پاک کردن مواد شوینده، پوشاک را به همراه دیگر لباس‌های مشابه به داخل لباس‌شویی بریزید. ریختن شوینده‌ بر روی لکه قبل از شستن باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی می‌شود.

گام 4 : شستن

لباس را با بالاترین دمای ممکن بشویید. همیشه به دستورالعمل‌های مربوط به شستشو بر روی برچسب نگهداری پوشاک توجه کنید.

گام 5 : تخلیه

هنگامی که شستن به پایان رسید، لباس‌ها را فوراً تخلیه کنید.

اگر لکه بعد از شستشو باقی ماند، اقدامات قبل از شست‌وشو را تکرار کنید. مایع را بر روی لکه بریزید و برای 20 دقیقه صبر کنید. بعد از 20 دقیقه قبل از این که لباس خشک شود دوباره آن را با استفاده از آب گرم و یک پیمانه شوینده راپیدو بشویید.

پاک کردن مؤثر برای لکه های متنوع

آشپزخانه فضایی بسیار مستعد برای جذب لکه‌ها و کثیف شدن است. چه با لکه‌های مایونز و یا دیگر لکه‌های سس مانند کچاپ یا خردل سر و کار داشته باشید، راپیدو کمک می‌کند که لباس سرآشپز را تمیز کنید.

برای پاک کردن لکه‌های مایونز یا هر کدام از دیگر لکه‌های آشپزی، راپیدو می‌تواند دوباره لباس‌های مورد علاقه‌تان را تمیز و نو کند. از راپیدو استفاده کنید تا به حذف لکه‌های سرسخت کمک کند و اگر چه به شما کمک نمی‌کند که یک سرآشپز تمام عیار شوید، اما حداقل کمک می‌کند که لباس‌هایتان بهترین ظاهر و بو را داشته باشند.

نحوه خرید مایع لباسشویی راپیدو

برای خرید مایع لباسشویی راپیدو می توانید به فروشگاههای معتبر شهرتان سر بزنید. اگر هم علاقه مند هستید خرید مایع لباسشویی را بصورت آنلاین انجام دهید می توانید بر روی صفحه فروشگاه مایع لباسشویی راپیدو کلیک نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *