پاکسازی سرویس بهداشتی, جرم گیر و توالت شور, جرم گیر و توالت شور, مراقبت از خانه

مایع جرمگیر راپیدو مخصوص تمیز کردن توالت

مایع جرمگیر

مطمئنا هیچ کسی از تمیز کردن توالت، حتی توالت خانه خود، احساس رضایتمندی ندارد. یقینا تمیز بودن توالت برای همه اعضای خانواده بسیار مهم است. اما با توجه به زندگی‌های امروزی که صرفه جویی در زمان بسیار مهم است، استفاده از مایع جرمگیر مناسب یا ژل شستشوی کف، نقش پر رنگی را در استفاده بهینه از زمان ایفا می کنند. از بین بردن جرم کاسه توالت امری ضروری است؛ بنابراین می‌توان به اهمیت وجود یک پاک کننده توالت با کیفیت و قوی پی برد.

مایع جرمگیر راپیدو، قوی ترین ابزار برای تمیز کردن توالت

بطور قطعی برای تمیز کردن توالت، به وسیله‌های مختلفی نیاز است که موارد زیر را شامل می‌شوند:

برس‌ مخصوص شستشوی کاسه توالت

استفاده از برس‌هایی که کارایی خود را از دست داده‌اند، یکی از دلایلی است که باعث می‌شود توا‌لت‌ها به خوبی تمیز نشوند، بنابراین به کارگیری یک برس مناسب که بتواند سطح زیرین لبه کاسه توالت را نیز تحت پوشش قرار دهد بسیار مهم بوده و بهتر است که هر شش ماه یکبار برس توالت خود را تعویض نمایید. 

برس توالت (فرچه توالت)

جرم گیر توالت شوی

ممهمترین نکته در تمیز کردن هر فضایی، نوع محصولی است که استفاده می کنیم؛ کیفیت محصول در صرف هزینه و زمان کمتر بسیار موثر است. بطور قطع، محصولی که بطور اختصاصی جهت ضدعفونی و تمیز نمودن کاسه توالت تولید شده، کارایی بیشتری نسبت به محصولات پاک کننده عمومی تر دارد؛ زیرا جرم های تجمع یافته در کاسه توالت، به‌راحتی تمیز نمی‌شوند. در این خصوص می‌توان به جرم گیر توالت شوی راپیدو اشاره نمود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصول، این است که هیچ گونه بخار سمی‌ای در نتیجه‌ی استفاده از این محصول تولید نمی‌گردد.

مایع جرم گیر توالت شوی راپیدو

ژل شستشوی کف راپیدو مناسب برای تمیز کردن کف توالت

علاوه بر کاسه توالت، سطوح داخل آن نیز به توجه بسیاری نیاز دارند؛ یکی دیگر از محصولات مهم و ضروری در تمیز کردن توالت، پاک کننده سطوح می‌باشد.

ژل شستشوی کف راپیدو به‌عنوان محصولی جهت تمیز کردن سطوح مختلف، کاربرد زیادی دارد.  عاری بودن از هرگونه مواد شیمیایی مضر، سبب تمایز این محصول با سایر برندها می باشد. در صورتی که سطوح دارای آلودگی هایی مانند خاک، لکه، چربی و رسوبات آهکی باشد، ژل شستشوی کف راپیدو آنها با سرعت بسیار بالایی حذف می کند.

ژل شستشوی کف راپیدو سبب براق شدن و درخشندگی هرچه بیشتر سطوح می‌گردد. رایحه دلپذیر این محصول نیز موجب محبوبیت بالای آن در بین مصرف کنندگان گردیده است.

ژل شستشوی کف و سطوح راپیدو

از دیگر‌ وسایلی که در نظافت توالت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توان به سطل، دستکش و دستمال اشاره کرد.

نکات طلایی در تمیز کردن توالت با مایع جرمگیر راپیدو

  • بهتر است مایع توالت شوی غلیظ راپیدو را بصورت رقیق نشده استفاده کنید؛ بنابراین شما بایستی اجازه دهید حجم آب موجود در کاسه کم شده و مایع جرمگیر را اطراف کاسه توالت و زیر لبه‌های آن بریزید؛ که خوشبختانه دهانه زاویه دار مایع توالت شوی غلیظ راپیدو، این امر را  آسان نموده است.
  • حین آبکشی کاسه توالت، حتما درب آن را ببندید تا جرم‌های داخل آن خارج نشوند.
  • جهت عملکرد بهتر مایع جرمگیر غلیظ راپیدو، 10 الی 15 دقیقه فرصت دهید تا مایع روی سطح کاسه توالت بماند و سپس آن را آبکشی نمایید.
  • بعد از پایان نظافت، حتما برس را در آب داغ و مواد ضدعفونی کننده بشویید. همچنین حوضچه برس را بشویید و مطمئن شوید که جرمی باقی نمانده است.
  • تمیز کردن توالت بایستی بطور منظم هر دوهفته، یکبار انجام گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *