لکه چربی و روغن

5 گام برای پاک کردن لکه روغن موتور

پاک کردن لکه روغن موتور

5 گام برای پاک کردن لکه روغن موتور

احتمالا تجربه تلخ ریختن لکه های روغن موتور بر روی لباس تان را داشته اید. در این شرایط پاک کردن لکه روغن موتور می تواند وقت زیادی را بگیرد و یا گاها ممکن است مجبور شوید لباس را دور بیاندازید. در این مقاله می خواهیم نحوه تمیز کردن لکه روغن موتور از روی لباس را با استفاده از مایع لباسشویی راپیدو  آموزش دهیم.

گام های پاک کردن لکه روغن موتور با مایع لباسشویی راپیدو

گام 1 : قبل از شستن

یک سطل یا کاسه را برای ساخت محلول شست و شو بردارید و محلول خود را از طریق افزودن یک اونس یا 5/1 قاشق غذاخوری مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو به ازای هر یک گالن آب گرم درست کنید. اجازه دهید لباس 5 دقیقه در داخل محلول غوطه ور شود. برای این که لباس کاملاً در محلول غوطه ور شود آن را با یک حوله سفید سنگین نمایید.

گام 2 : مقدار استفاده از مایع لباسشویی

برای آن که مطمئن شوید که مقدار مناسبی را استفاده می‌کنید می‌توانید از درب بطری توربوکلین استفاده کنید. آن را با مقدار مناسبی از شوینده پر کنید و اگر ماشین لباسشویی نسل جدید دارید، شوینده را به درون مخزن مواد شوینده بریزید و اگر ماشین لباس‌شویی نسل جدید ندارید،  قبل از ریختن لباس‌ها به درون ماشین لباس‌شویی، مایع شوینده را مستقیماً به محل ریختن لباس‌ها بریزید.

گام 3 : پر کردن

بدون پاک کردن مواد شوینده، پوشاک را به همراه دیگر لباس‌های مشابه به داخل لباس‌شویی بریزید. ریختن شوینده‌ بر روی لکه قبل از شستن باعث افزایش قدرت پاک‌کنندگی می‌شود.

گام 4 : شستن

لباس را با بالاترین دمای ممکن بشویید. همیشه به دستورالعمل‌های مربوط به شستشو بر روی برچسب نگهداری پوشاک توجه کنید. 

گام 5 : تخلیه

هنگامی که شستن به پایان رسید، لباس‌ها را فوراً تخلیه کنید. اگر لکه بعد از شستشو باقی ماند، پیش از آن که لباس را در خشک‌کن قرار دهید، گام‌های ذکر شده برای پاک کردن لکه روغن موتور را تکرار کنید، زیرا با خشک شدن، لکه‌ها تثبیت می‌شوند و به سختی پاک خواهند شد.

پیشنهاد راپیدو برای مطالعه بیشتر: پاک کردن لکه آرایش از روی لباس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *