توربوکلین, شوینده لباس, لکه لوازم آرایشی, مایع لباسشویی دستی, مایع لباسشویی کنتراست, مایع لباسشویی ماشینی, مراقبت از خانه

پاک کردن لکه آرایش از لباس

پاک کردن لکه آرایش با شوینده راپیدو

احتمالا این ضرب‌المثل را شنیده اید که می‌گوید “طرف می خواست ابرو را درست کند، زد چشم را کور کرد” یکی از مثال‎‌های این گفته معروف، ریختن مواد آرایشی بر روی لباس است. پاک کردن لکه آرایش از لباس مخصوصا در زمانی که وقت ندارید کاری اعصاب خردکن است. در این مقاله کوتاه می‌خواهیم دستور پاک کردن لکه آرایش از لباس را با شوینده راپیدو ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای جامع پاک کردن لکه آرایش از لباس

اگر به یک مهمانی دعوت شده اید و آرایشتان بر روی لباستان ریخته است، به جای اینکه زانوی غم بغل بگیرید، راهنمای جامع پاک کردن لکه آرایش از لباس راپیدو را مطالعه نموده و یاد بگیرید چگونه برای همیشه لکه آرایش را از روی لباس خود پاک کنید.

  • گام اول: پاک کردن فیزیکی لکه

اگر متوجه لکه لوازم آرایش روی لباس خود شدید، با استفاده از یک چاقوی کند یا قاشق به آرامی، ماده های اضافی را که به عمق پارچه نفوذ نکرده اند، بتراشید. درواقع بهتر است قبل از شستشوی لباستان، مواد اضافی را بطور کامل از روی لباس پاک نموده و سپس آن را زیر جریان آب بشویید. هرچه فشار آب بیشتر باشد، لکه راحتتر پاک می شود.

  • گام دوم: ریختن مستقیم شوینده لباس بر روی پارچه

مقداری از مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو مخصوص لباسهای رنگی را روی قسمتی از لباس که لک شده،  بریزید و مطمئن شوید که تمام لکه بطور کامل با شوینده پوشانده شده است. حالا باید با استفاده از یک برس یا مسواک نرم، شوینده را روی پارچه بمالید تا به عمق پارچه نفوذ کند و یا پارچه را بر روی خودش بسایید. 5 دقیقه فرصت بدهید تا مایع لباسشویی توربوکلین روی لکه بماند.

مایع لباسشویی توربوکیلین راپیدو

مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو

  • گام سوم: اضافه کردن شوینده لباس به ماشین لباسشویی

به اندازه درب محصول، مقداری از مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو را درون ماشین لباسشویی بریزید تا مطمئن شوید مقدار آن صحیح می‌باشد. اگر دسترسی به ماشین لباسشویی ندارید، مقدار مناسبی از شوینده را درون لگن بریزید.

  • گام چهارم: شستشو با ماشین لباسشویی

اجازه بدهید مایع لباسشویی توربوکلین راپیدو روی لباس باقی بماند و سپس آن را درون ماشین لباسشویی قرار دهید تا قدرت پاک کنندگی افزایش یافته و لکه راحتتر و سریعتر از روی لباس پاک شود.

  • گام پنجم: دقت به درجه دمای آب

لباس را طبق معمول و با بالاترین دمای ممکن که روی لباس نشان داده شده است بشویید. دقت کنید که برای هر هر دفعه اعداد روی لیبل لباس را چک کنید تا دمای زیاد به الیاف پارچه آسیبی نرساند.

  • گام ششم: خشک کردن لباس

زمانی که شستشوی لباس شما تمام شد، بلافاصله آن را از ماشین لباسشویی بیرون آورید؛ درصورتی که لکه روی لباس باقی مانده بود، تمامی مراحل قبل را قبل از خشک شدن لباس، تکرار نمایید. 

شوینده لباس راپیدو و نکته پایانی

در این مقاله نحوه پاک کردن لکه آرایش از لباس را یاد گرفتید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که آرایش واقعی، لبخند روی لبان تان است. به قول ماریا میشل هیچ وسیله آرایشی نمی‌تواند همچون شادی، صورت تان را زیبا نشان دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *